Σύμφωνα με τον Οργανισμό η Ελλάδα «έχασε τον έλεγχο στην οικονομική και νομισματική πολιτική».
Όπως επισημαίνει και η βρετανική Telegraph, η Ελλάδα χαρακτηρίζεται μια «ως επί το πλείστον ανελεύθερη χώρα και η θέση της επιδεινώνεται διαρκώς μετά την προσφυγή της στην τρόικα που υποστηρίζει ότι προωθεί μεταρρυθμίσεις για να κάνει τη χώρα αποτελεσματικότερη, με μεγαλύτερη διαφάνεια, σύγχρονη και ανταγωνιστική».


