Λαρισαίος μαραθωνοδρόμος θα τρέχει για έξι ημέρες…

Σε λίγες ώρες ο αθλητής του Συλλόγου Μαραθωνοδρόμων Νομού Λάρισας Νίκος Νάτσης αναχωρεί για την Αθήνα, όπου θα λάβει μέρος στον αγώνα 6 ημερών, δηλαδή για έξι (6) εικοσιτετράωρα θα τρέχει.

Είναι η πρώτη φορά που Λαρισαίος αθλητής θα επιχειρήσει συμμετοχή σε ένα τέτοιο αγώνα, όπου δοκιμάζεται η ανθρώπινη θέληση και φύση καθημερινά.
Οι αγώνες υπεραπόστασης εξάλλου, αποτελούν αγώνες υπερβατικούς για όποιον συμμετέχει.

Από τον Σύλλογο Μαραθωνοδρόμων νομού Λάρισας επισημαίνονται τα εξής:
«Στηρίζουμε την προσπάθεια του φίλου μας Νίκου, ο οποίος στο συγκεκριμένο αγώνα τρέχει για καλό σκοπό, στηρίζοντας δύο ιδρύματα της πόλης μας (Σύλλογος Καρκινοπαθών Λάρισας και SAVE M.O.R.A.S)».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.