Αγωνιστές και ήρωες που θα συνεχίζουν τον αγώνα της απελευθέρωσης ή ακόμα ραγιάδες που θα λένε και τότε ότι δεν πρέπει να σηκωθούμε όρθιοι γιατί γονατισμένοι θα είμαστε πιο ήσυχοι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου