Μια αμιγώς Ελληνική εκδοχή βέβαια, θα ήταν λίγο διαφορετική…
Η γυναίκα θα πήγαινε στο γραφείο για την αίτησή της, δεν θα έβρισκε κανέναν, μόνο μια ταμπέλα που θα έλεγε επιστρέφω σε λίγο, θα περίμενε τρεις ώρες, θα γυρνούσε η υπάλληλος με τσάντες απ’ τη λαϊκή, θα καθόταν στη θέση της και θα της έλεγε «λυπάμαι, η ώρα πήγε μία, έχουμε κλείσει».
ΠΗΓΗ
Η γυναίκα θα πήγαινε στο γραφείο για την αίτησή της, δεν θα έβρισκε κανέναν, μόνο μια ταμπέλα που θα έλεγε επιστρέφω σε λίγο, θα περίμενε τρεις ώρες, θα γυρνούσε η υπάλληλος με τσάντες απ’ τη λαϊκή, θα καθόταν στη θέση της και θα της έλεγε «λυπάμαι, η ώρα πήγε μία, έχουμε κλείσει».
ΠΗΓΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου