ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ! Η κούπα ενός φυλακισμένου έφερε στο φως μετά από 70 χρόνια… (ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)

Μια κούπα με έξτρα βάση έμελλε να αποκαλύψει το τελευταίο μυστικό του Άουσβιτς.​

Τα αντικείμενα βρέθηκαν τυχαία σε μια ημέρα συντήρησης και με ειδικό εξοπλισμό εντόπισαν την έξτρα βάση και έπειτα προχώρησαν στην εξαγωγή των αντικειμένων. Στην βάση βρήκαν ένα χρυσό δαχτυλίδι και ένα κολιέ . Τα αντικείμενα βρισκόντουσαν εκεί για 70 χρόνια. Οι επιστήμονες κατέληξαν πως ίσως είναι κατασκευασμένα στην Πολωνία κατά το 1921-1931.

Τα κοσμήματα θα φυλαχτούν στην συλλογή του Μουσείου του Άουσβιτς «για να αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο κρύφτηκαν από τον ιδιοκτήτη, σαν υπογραφή της μοίρας των Εβραίων όταν στέλνονται στο Άουσβιτς» δηλώνουν οι ειδικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.