Εδώ και λίγο καιρό είναι σε ισχύ ο νόμος για δωρεάν περίθαλψη των ανασφάλιστων. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το ΑΜΚΑ, αφού το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε με το παράλληλο πρόγραμμα προβλέπει δωρεάν νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Όσοι λοιπόν είναι ανασφάλιστοι και έχουν ΑΜΚΑ, θα νοσηλεύονται και θα εξετάζονται στα δημόσια νοσοκομείο, έχοντας στα φάρμακα το ίδιο ποσοστό συμμετοχής με τους ασφαλισμένους.
Όσοι λοιπόν είναι ανασφάλιστοι και έχουν ΑΜΚΑ, θα νοσηλεύονται και θα εξετάζονται στα δημόσια νοσοκομείο, έχοντας στα φάρμακα το ίδιο ποσοστό συμμετοχής με τους ασφαλισμένους.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου