Δεν πάμε καλά !!! Το Ανώτατο Δικαστήριο του Καναδά νομιμοποίησε την κτηνοβασία!

Το Ανώτατο Δικαστήριο του Καναδά αποφάσισε πως είναι νόμιμο το $ex ανθρώπων με ζώα, αρκεί ναμην υπάρχει διείσδυση από σεξουαλικά εργαλεία ή άλλα αντικείμενα…

Αυτά βλέπει ο Τσίπρας και κάνουν συνεχείς μεταρρυθμίσεις υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων: Απόφαση ανώτατου δικαστηρίου Καναδά, όπου γίνεται αναφορά και στη νομιμοποίηση της κτηνοβασίας, μεταξύ των σχετικών αποφάσεων…

Άντε, γρήγορα και στην αποικία Ελλάδα, για να «εκσυγχρονιστούμε» στα πάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.