Στις 22.22 ακριβώς εχτές το βράδυ, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (International Space Station) πέρασε από την Ελλάδα και ήταν ορατός με γυμνό μάτι. Την ενημέρωση έκανε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter ο Ιταλός Αστροναύτης, Ignazio Magnani.

Ο αρχιτέκτονας και φωτογράφος Γιώργος Δημητρακόπουλος τράβηξε δύο φωτογραφίες από το πέρασμα του Διεθνή Διαστημικού Σταθμού πάνω από το Φάληρο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου