Συνέντευξη με έναν «χρονοταξιδιώτη»

Πριν από λίγες μέρες πήρα ένα πολύ περίεργο μήνυμα που μου ζητούσε να μιλήσω με έναν»χρονοταξιδιώτη»…Ναι καλά ακούσατε,κάποιος που ισχυρίζεται ότι είναι από το μέλλον.Του τηλεφώνησα…Και του είπα ότι δέχομαι να βγάλω τις απόψεις του,μου φάνηκε ομιλητικότατος και η φωνή του ήταν πολύ ήρεμη,όταν του είπα»καινούργιο site είναι το grps.gr,γιατί σε εμάς και όχι σε κάποιο μεγαλύτερο?»Απλά γέλασε και μου είπε»ξέρω τι κάνω εγώ»,εννοείτε ότι δεν δέχθηκε να στείλει φωτογραφίες και ονόματα…Μωρε λες στο μέλλον να βλέπουν G.P.S?,Πάμε να δούμε τι μου είπε…

1. Η επιμονή σου να θέλεις να μιλήσεις μόνο σε εμένα αλλα να ακουστούν αυτα που θες σε μορφή συνέντευξης,μου κίνησε το ενδιαφέρων..Χρονοταξιδιώτης είπαμε ε?δηλαδή τι κάνει ενας χρονοταξιδιώτης?ποιες είναι η μαγικες του ικανότητες?

Κατ’αρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για το βήμα που μου δίνεις στη σελίδα της ομάδας σου. Ο λόγος που επέμεινα να μιλήσω μαζί σου είναι ότι είσαι από του λίγους (ή και ο μοναδικός) υπέρμαχος της αλήθειας στον τομέα του παραφυσικού. Από την άλλη θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω ότι το ταξίδι στο χρόνο είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό για εμένα και για κάποιον άνθρωπο σε 82 χρόνια από τώρα (τότε ο άνθρωπος έσπασε το φράγμα του χρόνου). Είναι σαν να προσπαθήσεις να εξηγήσεις τον ηλεκτρισμό σε κάποιον που έζησε τον 17ο αιώνα.

Χρονοταξιδιώτης δεν είναι κάποιο επάγγελμα αλλά είμαστε επιστήμονες (κυρίως ιστορικοί) που παρατηρούμε την ιστορία της ανθρωπότητας, ξαναγράφοντάς την όπως πραγματικά έγινε και όχι όπως την παρουσιάζουν τα βιβλία της τωρινής εποχής.

2. Εάν κάποιος ταξιδεύει πίσω στον χρόνο και κάνει κάτι για να αποτρέψει την παρουσία του (πχ σκοτώνοντας τον παππού του οπότε δεν θα γεννιόταν ούτε ο πατέρας του ούτε αυτός ο ίδιος ποτέ), τότε πώς μπορεί να γίνει το ταξίδι στον χρόνο;

Το παρελθόν δε σε αφήνει να το αλλάξεις… Τι εννοώ με αυτό: Αν για παράδειγμα πας πίσω στο χρόνο και προσπαθείς να πυροβολήσεις τον παππού σου, είτε το όπλο θα μπλοκάρει, είτε το παρελθόν θα τα φέρει έτσι ώστε να μη καταφέρεις να το κάνεις ποτέ. Έχουν γίνει πάρα πολλά πειράματα πάνω στο συγκεκριμένο τομέα και κανένα από αυτά δεν έχει καταφέρει να αλλάξει τη ροή της ιστορίας (της πραγματικής ιστορίας όπως σου είπα πριν)

3. Λες ότι έχεις πάει στο μέλλον,πώς είναι?

Αν ταξιδέψω τώρα για την εποχή μου, στην ουσία ταξιδεύω στο μέλλον. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ (βάσει της τεχνολογίας που έχουμε αναπτύξει στην εποχή μου) να ταξιδέψω έστω και ένα δευτερόλεπτο μπροστά από την ημέρα που έφυγα για το παρελθόν.

Θα σου μιλήσω με ημερομηνίες για να καταλάβεις καλύτερα.
Το ταξίδι στο χρόνο θα εφαρμοσθεί στην πράξη στις 21 Ιανουαρίου το 2098.

Εγώ γεννήθηκα στις 4 Μαϊου το 2070. Για να έρθω εδώ την εποχή που μιλάμε τώρα έφυγα τον Δεκέμβριο του 2105 λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Δεν μπορώ να ταξιδέψω μπροστά από αυτή την ημερομηνία

4. Πες μου ένα σοβαρό γεγονός που θα γίνει στο άμεσο μέλλον.
Θα σου πω τα πιο τρανταχτά γεγονότα μέχρι την εποχή μου.

Διχοτόμιση και πάλι της Γερμανίας

Πόλεμος μεταξύ Η.Π.Α και Β. Κορέας (3ος Παγκόσμιος Πόλεμος)
Θα συμβεί μια «φυσική καταστροφή» που θα αφανίσει περίπου 10.000.000 κάτοικους στην Ανατολή.
Η Ελλάδα παρ’όλο που τα σύνορα της θα διευρυνθούν, θα είναι σε πολύ χειρότερη οικονομική κατάσταση από ότι είναι σήμερα.

Το πιο μεγάλο γεγονός θα είναι ο «Πόλεμος του ενός Θεού» που άλλοι τον λένε 4ο Παγκόσμιο Πόλεμο.

5. Όπως καταλαβαίνεις δεν γίνετε να μην ρωτήσω..Εκεί στο μέλλον πιστεύετε σε θρησκείες?πήρατε απάντηση για το άν υπάρχει θεός?και τι γίνετε μετά τον θάνατο?βασικά…Υπάρχει θάνατος…?

Όπως σου ανέφερα και πιο πριν θα γίνει ένας τεράστιος πόλεμος που ονομάστηκε «Πόλεμος του ενός Θεού».
Καταφέραμε (λόγω επιστροφής στο παρελθόν) να αποδείξουμε ότι όλες οι «νέες» θρησκείες προέρχονται απο ένα πρόσωπο προφήτη που οι μεν τον ονόμασαν Ιησού, οι δε Μωάμεθ, οι δίνα Σιντάρτα Γκαουτάμα κ.ο.κ. Έτσι ξέσπασε ένας πόλεμος 6 ετών για το ποιο όνομα, και ποια «Ευαγγέλια» θα διατηρηθούν και ποια θα καταργηθούν. Πλέον υπάρχει μία παγκόσμια θρησκεία στον Ένα Θεό. Δεν λείπουν βέβαια και οι οπαδοί των παλαιών θρησκειών που όσο πάνε και λιγοστεύουν.

Θάνατος υπάρχει και θα υπάρχει. Απλα ο άνθρωπος καταφέρνει μέσα στους αιώνες να τον ξεγελάει. Θα σου φέρω παράδειγμα για το προσδόκιμο ζωης τον 19ο αιώνα και για τον 21ο. Το 2105 που έφυγα το προσδόκιμο είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο από το 2016. Μέσα στους αιώνες θεωρώ ότι αυτό θα ανέβει αρκετά ξεγελώντας το θάνατο αλλά όχι νικώντας τον.

Μετά το θάνατο όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο δεν έχει βρεθεί κάτι. Οι άνθρωποι έχουν επικεντρωθεί στα της ζωής και όχι στα του θανάτου.

6. Εάν το ταξίδι στο χρόνο είναι δυνατό,και εσύ το έχεις κάνει,έχεις να μου δείξεις κάτι απο το ταξίδι σου?
Θα σου εξηγήσω θεωρητικά πως γίνεται ένα ταξίδι στο χρόνο.

Έστω λοιπόν ότι έχουμε ενα τηλεσκόπιο που βλέπει τον Α’ του Κενταύρου. Αυτό που βλέπει το τηλεσκόπιο είναι το αστέρι 4,5 περίπου έτη πριν, γιατί η απόσταση της Γης απο τον Α’ του Κενταύρου είναι 4,5 έτη φωτός.
Αναπτύσοντας λοιπόν μια ταχύτητα έτσι ώστε να στείλουμε κάποιον εκεί τώρα, δηλαδή σε χρόνο dt, και παρακολουθώντας την πορεία του απο το τηλεσκόπιοτον βλέπουμε να φτάνει επι τοπου στο αστέρι, δηλαδή 4,5 έτη πριν. Δηλαδή μέσα σε απειροελάχσιτο χρονικό διάστημα έχει ταξιδέψει 4,5 χρόνια πίσω.

Όσο λοιπόν ο χρόνος του ταξιδιού πλησιάζει στο 0 (ποτέ δε μπορεί να το ακουμπήσει) τόσο πιο μακρυά στο παρελθόν μπορούμε να πάμε.

Σου υπόσχομαι λοιπόν, μια επόμενη συνέντευξη πολύ σύντομα με αποδείξεις μόνο και μόνο γιατί ήδη έχει γραφτεί στην ιστορία και είναι καταγεγραμμένο γεγονός.

Συμπέρασμα

Έχω μάθει στην ζωή μου να μην αποκλείω τίποτα….Αν αυτό που μου είπε ο»ξένος»είναι αλήθεια δεν μπορώ να το ξέρω,μόνο και μόνο που βρήκε να τα πει σε έμενα,με βάζει σε υποψίες,αν ήταν πραγματικός θα πήγαινε σε τηλεόραση-εφημερίδες-μεγάλα site..Ψάχνοντας το θέμα διάβασα πώς η επιστήμη δεν αποκλείει το ταξίδι στον χρόνο..Η άποψη μου?δεν έχω άποψη….Βλέπετε είναι πολλοί εκεί έξω οι ξερόλες που προσπαθούν να απαντάνε σε ότι τους ρωτάνε,χωρίς να έχουν απολύτως καμία γνώση για τα θέματα,απλά λένε και μιλάνε με βάση άλλες πηγές.Δεν είμαι ψυχολόγος να κρίνω από αυτά που μου είπε αν είναι «νοητικά» οκ,αλλά είμαι άνθρωπος που ακτινογραφώ τα πάντα, «ο άνθρωπος που σε πλησιάζει αμέσως,είναι κακός και κάτι θέλει από εσένα,αυτός που σε κοιτάει από μακριά και σε επεξεργάζεται είναι σωστός άνθρωπος.» Ο τύπος δείχνει να έχει γνώσεις,αλλά δεν σημαίνει ότι είναι αυτό που δηλώνει…όπως έχω πει»πράγματα που λέγονται χωρίς αποδείξεις,καταρρίπτονται και χωρίς αποδείξεις.»
Συνέντευξη με έναν «χρονοταξιδιώτη» Συνέντευξη με έναν «χρονοταξιδιώτη» Reviewed by Unknown on 00:00 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.