Απίστευτο κι όμως αληθινό! Η Τροχαία έκοψε κλήση στην… Τροχαία! (φωτο)

Ένα περιστατικό από αυτά που δεν συμβαίνουν συχνά έγινε στην Αλεξανδρούπολη!

Ένα ανακριτικό της Τροχαίας παρανόμησε και ένας ευσυνείδητος τροχονόμος έσπευσε να κόψει κλήση στους… συναδέλφους του.

Ο τροχονόμος είδε το παράνομο παρκάρισμα του συναδέλφου του και του άφησε στο παρ μπριζ του αυτοκινήτου το ραβασάκι με την κλήση για παράνομη στάθμευση.

Τον άτυπο “εμφύλιο” κατέγραψε το e-evros.gr

Τίμιο αλλά ελαφρώς σουρεαλιστικό το περιστατικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.