«Δεν θέλω άλλο να μοιάζω με άνθρωπος!» – Άντρας ξοδεύει πάνω από €25.000 σε πλαστικές εγχειρήσεις για να γίνει ξωτικό

Ένας άντρας από την Αργεντινή έχει ξοδέψει πάνω από £25,000 σε πλαστικές επεμβάσεις για να γίνει ένα πραγματικό ξωτικό. Ο Luis Padron, 25, από το Buenos Ares έχει εμμονή με τον κόσμο των ξωτικών, των αγγέλων και των μυθικών πλασμάτων από όταν ήταν παιδί.

Τότε, αποφάσισε να μοιάσει με τους αγαπημένους του χαρακτήρες και ξεκίνησε να ανοίγει το χρώμα των μαλλιών και του δέρματός του. Πλέον ξοδεύει £4,000 τον μήνα σε ειδικές κρέμες, βαφές και θεραπείες. Έχει ξοδέψει πάνω από £25,000 σε επεμβάσεις, συμπεριλαμβανομένου λιποαναρρόφησης στο σαγόνι, πλαστική στη μύτη, πλήρη αποτρίχωση σώματος και επεμβάσεις για να αλλάξει το χρώμα των ματιών του.

Λέει πως συχνά τον κοιτάζουν παράξενα αλλά δεν τον νοιάζει τι νομίζουν οι άλλοι και δεν θα σταματήσει μέχρι να μεταμορφωθεί πλήρως σε ξωτικό. Σχεδιάζει να κάνει μία επέμβαση για να κάνει τα αυτιά του μυτερά και επέμβαση επιμήκυνσης των άκρων του για να γίνει πιο ψηλός.



Ο 25χρονος, ο οποίος πουλάει εμπορεύματα για cosplay, είπε: “Θέλω να γίνει ξωτικό, άγγελος και μυθικό πλάσμα. Ο στόχος μου είναι να μην μοιάζω με άνθρωπο, αλλά αιθέριος και ντελικάτος. Έχω τα δικά μου πρότυπα ομορφιάς και θέλω να τα πετύχω ότι και να γίνει.

Θέλω τα αυτιά μου να γίνουν μυτερά σαν ξωτικού, το σαγόνι μου να είναι πιο αιχμηρό και τα μάτια μου να μοιάζουν με γάτας. Σκέφτομαι να βάλω και μυϊκά εμφυτεύματα. Επίσης θέλω να κάνω και μία επέμβαση για να γίνω ψηλότερος και να αφαιρέσω 4 πλευρά μου, έτσι ώστε η μέση μου να φαίνεται πιο λεπτή.”

“Με κοιτάνε παράξενα από όταν ήταν έφηβος οπότε δεν μου φαίνεται παράξενο. Μου αρέσει να με κοιτάνε επίμονα και δεν με νοιάζει τι σκέφτονται. Ακόμα και όταν δεν είμαι ντυμένος σας ξωτικό με κοιτάνε. Χρησιμοποιώ μακιγιάζ για να μοιάζω πιο πολύ με άγγελο και φοράω ρούχα με παράξενο στυλ.”

Λέει πως ξεκίνησε να του αρέσει αυτό το στυλ όταν ήταν έφηβος και τον ενοχλούσαν επειδή έβαφε τα μαλλιά του και του άρεσαν τα παράξενα ρούχα. Αλλά μέχρι το τέλος του σχολείου, το ότι ήταν διαφορετικός προκαλούσε τον θαυμασμό, κάτι που τον έκανε να θέλει ακόμα περισσότερο να είναι διαφορετικός.

Αρχικά ντυνόταν σαν ξωτικό αλλά μετά είδε πως δεν ήταν αρκετό. Ήθελε να αλλάξει και να γίνει η ενσάρκωση της αντίληψης που είχε για την ομορφιά. Όταν ήταν 14, είχε αποφασίσει να κάνει επεμβάσεις για να μοιάσει περισσότερο με ξωτικό και έξι χρόνια μετά έκανε την πρώτη του πλαστική επέμβαση.

Η ανάρρωση ήταν αργή και επίπονη αλλά ήταν πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Δεν τον ένοιαζε ο πόνος γιατί έτσι ήταν ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που ήθελε να γίνει. Λέει πως η αλλαγή του χρώματος των ματιών του ήταν από τις πιο δύσκολες και είχε αρκετές παρενέργειες.

Είπε: “Ήταν χωρίς αναισθησία, πόνεσε πολύ και μετά έπρεπε να βάζω συνέχεια σταγόνες και να φοράω πολύ σκούρα γυαλιά, με αποτέλεσμα να γίνω σαν βαμπίρ με πολύ έντονη φωτοευαισθησία.”

“Στην αρχή με πονούσε ακόμα και να κοιτάω τα αστέρια αλλά μετά από 3 μέρες όλα έφτιαξαν αν και δεν ξέρω αν θα επηρεάσει αυτό την όρασή μου στο μέλλον. Δεν έχουν γίνει μπλε όπως ήθελα αλλά γκρι αλλά ακόμα ελπίζω αφού μου έχουν μείνει 4 συνεδρίες ακόμα.”

Πώς σας φαίνεται η ιστορία του;
«Δεν θέλω άλλο να μοιάζω με άνθρωπος!» – Άντρας ξοδεύει πάνω από €25.000 σε πλαστικές εγχειρήσεις για να γίνει ξωτικό «Δεν θέλω άλλο να μοιάζω με άνθρωπος!» – Άντρας ξοδεύει πάνω από €25.000 σε πλαστικές εγχειρήσεις για να γίνει ξωτικό Reviewed by Unknown on 00:00 Rating: 5
Από το Blogger.