Είναι να μη σου τύχει: Αυτή είναι η πιο απίστευτη θανατηφόρα αλλεργία που έχετε ακούσει!

Ένας 31χρονος αναγκάζεται να ζει με μια...

θανατηφόρα αλλεργία στο κρύο, που ακόμα και η παραμικρή νιφάδα χιονιού μπορεί να προκαλέσει μια μοιραία για τη ζωή του αντίδραση.

Ακόμη και ένα δροσερό ποτήρι μπύρα θα μπορούσε να τον οδηγήσει στο νοσοκομείο ενώ πρέπει διαρκώς να προστατεύεται μέσα σε ζεστούς εσωτερικούς χώρους ώστε να αποφεύγει το θανατηφόρο για εκείνον χειμωνιάτικο αεράκι.

«Τρέμω όταν έρχεται ο χειμώνας», εξομολογείται στην dailystar ο Μπέρναρντ Γουαρντ «ξέρω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τους αρέσει το κρύο, με τη διαφορά όμως ότι για μένα θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο» και συμπληρώνει.

«Μου κοστίζει μια περιουσία η αποπληρωμή των λογαριασμών θέρμανσης και αλλά και η αγορά ζεστών ρούχων, αλλά δεν έχω άλλη επιλογή», σημειώνει ο νεαρός που εργάζεται ως υπάλληλος καταστήματος.

«Από τότε που εκδήλωσα την αλλεργία, η ζωή μου άλλαξε συθέμελα. Ακόμα και μια απλή βόλτα στην παμπ με τους φίλους μου είναι πλέον επικίνδυνη».

Οι γιατροί εκτιμούν ότι ο Μπέρναρντ από το Ντέρι της Βόρειας Ιρλανδίας, ανέπτυξε την παράξενη αυτή αλλεργία πριν από περίπου ένα χρόνο μια κρύα ημέρα που η θερμοκρασία άγγιζε αρκετούς βαθμούς υπό το μηδέν.

Ο 31χρονος τότε άντρας στεκόταν επί αρκετή ώρα σε μια στάση λεωφορείου και ιδού πώς περιγράφει την εμπειρία του: «Έπειτα από λίγα λεπτά ένιωσα ότι τα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών μου είχαν αρχίσει να πρήζονται σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος. Το πρόσωπό μου έκαιγε και είχα φαγούρα».

Τον Φεβρουάριο του 2014, ο Μπέρναρντ διαγνώστηκε με μια σπάνιας μορφής αλλεργίας που επιδεινώνει την σωματική του κατάσταση όταν το θερμόμετρο αγγίζει χαμηλές θερμοκρασίες.

Είναι να μη σου τύχει: Αυτή είναι η πιο απίστευτη θανατηφόρα αλλεργία που έχετε ακούσει! Είναι να μη σου τύχει: Αυτή είναι η πιο απίστευτη θανατηφόρα αλλεργία που έχετε ακούσει! Reviewed by Unknown on 08:00 Rating: 5
Από το Blogger.