«Είναι φούρνος» λέεμε η Λάρισα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Ο Λαρισαίος οπερατέρ, Πασχάλης Μάντης, φαίνεται να μας επιβεβαιώνει με το βίντεο που ακολουθεί.
Βάζει το τηγάνι στο έδαφος προσθέτει λίγο λάδι και σπάζει το αβγό. Αυτό λες και είναι τοποθετημένο σε κάτι κουζίνας τηγανίζεται κανονικά.
Απίστευτο αλλά λαρισινό και πραγματικό…
Ο Λαρισαίος οπερατέρ, Πασχάλης Μάντης, φαίνεται να μας επιβεβαιώνει με το βίντεο που ακολουθεί.
Βάζει το τηγάνι στο έδαφος προσθέτει λίγο λάδι και σπάζει το αβγό. Αυτό λες και είναι τοποθετημένο σε κάτι κουζίνας τηγανίζεται κανονικά.
Απίστευτο αλλά λαρισινό και πραγματικό…



