Αυτό έκαναν οι Κρητικοί όλο το βράδυ κάτω από το Άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στη Θεσσαλονίκη!

Ομιλίες από τα αδέρφια μας τους κρητικούς



Από το Blogger.