Κάτι...άγνωστης εξωγήινης τεχνολογίας βρέθηκε στον πυθμένα της Ανταρκτικής!!!Επιβεβαιώνονται θεωρίες μυστήριας δραστηριότητας στο Νότιο Πόλο???

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΝΤΙΔΗΣ

Για άλλη αποστολή επισκέφτηκαν τα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής και άλλο συνάντησαν!!!
Προσπαθούν ακόμα να εξηγήσουν από ποιους μεταφέρθηκε αυτό που εντόπισαν εκεί εφόσον όχι από ανθρώπους!!!...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.