Ιούνιο ένα έλεγχο ενός καταλληλότητας για το ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης APG-79 και συγκεκριμένα την έκδοση (V)4 αυτού σε αεροσκάφος F-18C/D Hornet.
Το εν λόγω ραντάρ βασίζεται στο APG-79 που εξοπλίζει τα υπάρχοντα F-18E/F/G Super Hornet/Growler και είναι τροποποιημένο ώστε ώστε να ταιριάζει στον κώνο του «απλού» Hornet.
Δεν πρόκειται για κάτι καινούριο καθώς η Raytheon εργάζεται πάνω σ’ αυτό τα τελευταία δέκα χρόνια καθώς υπάρχει απαίτηση από το Σώμα των Πεζοναυτών για την αναβάθμιση των ραντάρ των αεροσκαφών F-18C/D που διαθέτει σε υπηρεσία και απαριθμούν συνολικά επτά μοίρες.
Για την ίδια απαίτηση κατεβαίνει υποψήφια κι η Northrop Grumman με το ραντάρ Scaleable Agile Beam Radar (SABR) αλλά αρνείται να δημοσιοποιήσει εάν έχει πραγματοποίησει αντίστοιχες δοκιμές με την δικαιολογία ότι οι εν λόγω λεπτομέρειες δεν θα ήταν σώφρον να αποκαλυφθούν ενώ η διαγωνιστική διαδικασία είναι σε εξέλιξη.
Για σχεδόν μια δεκαετία, η Raytheon προσπαθεί να προωθήσει το πακέτο αναβάθμιση των προηγούμενων ραντάρ APG-73 μηχανικής σάρωσης, αλλά το ενδιαφέρον του Σώματος δεν υπήρξε ποτέ αρκετά σταθερό για χρηματοδοτηθεί το πρόγραμμα.
Η εταιρεία είχε πραγματοποιήσει μία αντίστοιχη δοκιμή εγκατάστασης το 2010 με το εν λόγω ραντάρ που τότε έφερε την κωδικοποίηση APG-79 (VX). Έκανε μία ακόμα δοκιμή το 2014, χωρίς όμως κάτι να προχωρήσει.
Το Σώμα φιλοδοξεί να αναβαθμίσει συνολικά 88 FA-18C/D με ένα ραντάρ AESA με το πρόγραμμα να ολοκληρώνεται το 2022. Τα εν λόγω αεροσκάφη αναμένεται να μείνουν σε υπηρεσία μέχρι το 2030.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου