Home
/
Α100
/
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
/
ΚΙ ΟΜΩΣ! Όλα τα αυτοκίνητα έχουν έναν μυστικό μηχανισμό που οι μισοί Έλληνες δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του – Εσείς;
ΚΙ ΟΜΩΣ! Όλα τα αυτοκίνητα έχουν έναν μυστικό μηχανισμό που οι μισοί Έλληνες δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του – Εσείς;
Αποδεικνύεται ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν γνωρίζουν τόσο καλά το αυτοκίνητό τους όσο θα νόμιζαν. Έρευνες έχουν δείξει...
πως περίπου το 25% των οδηγών παγκοσμίως δεν συνειδητοποιούν καν το μυστικό μηχανισμό, που ονομάζεται «Φλας». Στην χώρα μας το ποσοστό αυτό δυστυχώς είναι δραματικά αυξημένο.
Συνήθως στην αριστερή μεριά του τιμονιού, βρίσκεται ένας διακόπτης, τον οποίο όταν το πιέζουμε προς τα κάτω ενεργοποιείται μια πορτοκαλί λυχνία στο εξωτερικό αριστερό μέρος του αυτοκινήτου ενώ όταν το πιέζουμε προς τα πάνω ενεργοποιείται η αντίστοιχη δεξιά λυχνία. Για παράδειγμα, με αυτές τις λυχνίες μπορούμε να ειδοποιήσουμε ότι θέλουμε να στρίψουμε από τα αριστερά ή από τα δεξιά! Απίστευτο;
Αλλά λίγοι οδηγοί γνωρίζουν ότι όταν θέλετε να παρκάρετε είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε την ίδια λυχνία! Και το άλλο απίστευτο, είναι όταν ξεπαρκάρετε, είναι επίσης αναγκαίο να την ενεργοποιείτε αλλά από την αντίθετη πλευρά!
Λίγοι τα χρησιμοποιούν, μερικοί αδιαφορούν, κάποιοι τα ξεχνούν και κάποιοι άλλοι θεωρούν πως είναι άσκοπη κίνηση: Ποια είναι λοιπόν η σωστή χρήση των φλας;
1- Όταν θέλουμε να στρίψουμε αριστερά η δεξιά. Τα ενεργοποιούμε 30-40 μέτρα πριν το σημείο του ελιγμού.
2- Όταν θέλουμε να παρακάμψουμε οποιοδήποτε εμπόδιο. Τους ενεργοποιούμε όσο γίνεται πιο νωρίς πριν το σημείο της παράκαμψης. Το φλάς το σβήνουμε αμέσως μόλις μετακινήσουμε το όχημα στην διπλανή ελεύθερη λωρίδα και όχι όταν θα περάσουμε το όχημα που μας εμποδίζει, διότι υπάρχει ενδεχόμενο να νομίζουν ότι θα στρίψουμε ή θα σταθμεύσουμε επειδή έχουμε το φλας αναμμένο.
3- ΠΡΟΣΟΧΗ! ‘Όταν θέλουμε να κάνουμε ελιγμό για στάθμευση, επι τόπου στροφή η γωνία δεξιά η αριστερά.
Στάθμευση ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
– Βγάζουμε δεξί φλας για δεξιά 15 μ πριν το σημείο στάθμευσης και όχι τελευταία στιγμή. Τοποθετούμε το όχημα μας δίπλα από το όχημα που θα παρκάρουμε και σε απόσταση ίση περίπου με 1 μ. Το φλας πρέπει να δουλεύει μέχρι να ξεκινήσουμε τον ελιγμό προς τα πίσω και αρχίσει το αυτ/το να παίρνει κλήση προς τα δεξιά(πεζοδρόμιο). Αφού πάρει την κλήση προς το πεζοδρόμιο δεν θα πρέπει να σας απασχολεί εάν δουλεύει το φλας ή όχι. Ωστόσο εάν επιθυμείτε μπορείτε να το ανάψετε εκ νέου. Μην ξεχνάτε να βγάζετε φλας αριστερά όταν εξέρχεστε από την θέση στάθμευσης αφού είσαστε ελεύθεροι πίσω.
πως περίπου το 25% των οδηγών παγκοσμίως δεν συνειδητοποιούν καν το μυστικό μηχανισμό, που ονομάζεται «Φλας». Στην χώρα μας το ποσοστό αυτό δυστυχώς είναι δραματικά αυξημένο.
Συνήθως στην αριστερή μεριά του τιμονιού, βρίσκεται ένας διακόπτης, τον οποίο όταν το πιέζουμε προς τα κάτω ενεργοποιείται μια πορτοκαλί λυχνία στο εξωτερικό αριστερό μέρος του αυτοκινήτου ενώ όταν το πιέζουμε προς τα πάνω ενεργοποιείται η αντίστοιχη δεξιά λυχνία. Για παράδειγμα, με αυτές τις λυχνίες μπορούμε να ειδοποιήσουμε ότι θέλουμε να στρίψουμε από τα αριστερά ή από τα δεξιά! Απίστευτο;
Αλλά λίγοι οδηγοί γνωρίζουν ότι όταν θέλετε να παρκάρετε είναι απαραίτητο να ενεργοποιήσετε την ίδια λυχνία! Και το άλλο απίστευτο, είναι όταν ξεπαρκάρετε, είναι επίσης αναγκαίο να την ενεργοποιείτε αλλά από την αντίθετη πλευρά!
Λίγοι τα χρησιμοποιούν, μερικοί αδιαφορούν, κάποιοι τα ξεχνούν και κάποιοι άλλοι θεωρούν πως είναι άσκοπη κίνηση: Ποια είναι λοιπόν η σωστή χρήση των φλας;
1- Όταν θέλουμε να στρίψουμε αριστερά η δεξιά. Τα ενεργοποιούμε 30-40 μέτρα πριν το σημείο του ελιγμού.
2- Όταν θέλουμε να παρακάμψουμε οποιοδήποτε εμπόδιο. Τους ενεργοποιούμε όσο γίνεται πιο νωρίς πριν το σημείο της παράκαμψης. Το φλάς το σβήνουμε αμέσως μόλις μετακινήσουμε το όχημα στην διπλανή ελεύθερη λωρίδα και όχι όταν θα περάσουμε το όχημα που μας εμποδίζει, διότι υπάρχει ενδεχόμενο να νομίζουν ότι θα στρίψουμε ή θα σταθμεύσουμε επειδή έχουμε το φλας αναμμένο.
3- ΠΡΟΣΟΧΗ! ‘Όταν θέλουμε να κάνουμε ελιγμό για στάθμευση, επι τόπου στροφή η γωνία δεξιά η αριστερά.
Στάθμευση ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
– Βγάζουμε δεξί φλας για δεξιά 15 μ πριν το σημείο στάθμευσης και όχι τελευταία στιγμή. Τοποθετούμε το όχημα μας δίπλα από το όχημα που θα παρκάρουμε και σε απόσταση ίση περίπου με 1 μ. Το φλας πρέπει να δουλεύει μέχρι να ξεκινήσουμε τον ελιγμό προς τα πίσω και αρχίσει το αυτ/το να παίρνει κλήση προς τα δεξιά(πεζοδρόμιο). Αφού πάρει την κλήση προς το πεζοδρόμιο δεν θα πρέπει να σας απασχολεί εάν δουλεύει το φλας ή όχι. Ωστόσο εάν επιθυμείτε μπορείτε να το ανάψετε εκ νέου. Μην ξεχνάτε να βγάζετε φλας αριστερά όταν εξέρχεστε από την θέση στάθμευσης αφού είσαστε ελεύθεροι πίσω.
ΚΙ ΟΜΩΣ! Όλα τα αυτοκίνητα έχουν έναν μυστικό μηχανισμό που οι μισοί Έλληνες δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του – Εσείς;
Reviewed by olablogs
on
16:55
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου