Τούρκο Πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν αλλά και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του υπουργού.
«Είπα μια φορά στον τούρκο Πρόεδρο Ερντογάν, με τον οποίο διατηρώ καλές σχέσεις: «Tayyip, ο Αλλάχ μας έκανε γείτονες, για να δει αν μπορούμε να συμβιώσουμε ανθρώπινα», τόνισε ο Κοτζιάς κι όταν ο δημοσιογράφος τον του ανέφερε: «Λέγετε ότι ο Ερντογάν σας απάντησε ότι διαβάζετε πολύ Κοράνι…», ο υπουργός Εξωτερικών απάντησε:
«Βεβαίως και το είπε, γιατί ξέρει ότι είμαι άθεος, αλλά σέβομαι πολύ τις θρησκείες».
Παρατήρησε πάντως: Ως Υπουργός Εξωτερικών έχω κι ένα άλλο πρόβλημα: Όταν βιώνουμε εντάσεις σε σχέση με την Τουρκία, ξαφνικά έρχονται στα νησιά εκατοντάδες πρόσφυγες. Όταν δεν υπάρχουν εντάσεις, δεν έρχονται σχεδόν καθόλου. Κι αναρωτιέμαι πάντα: Είναι σύμπτωση ή πρόκειται για πολιτική;



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου