Τα φλαμίνγκο επέστρεψαν στον υδροβιότοπο Ναυπλίου-Νέας Κίου


Εννέα φλαμίνγκο έκαναν σήμερα την εμφάνισή τους στον υδροβιότοπο Ναυπλίου – Νέας Κίου, στην Αργολίδα.

Ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε τα πανέμορφα πτηνά την ώρα που ξεκουράζονταν από το μακρύ ταξίδι τους.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Let's block ads! (Why?)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.