Πώς ανανέωσα το μπαλκόνι μου με μόλις 150 ευρώ

Όταν για πρώτη φορά μπήκα μέσα στο σπίτι, όπου μένω, αυτό που με ενθουσίασε ήταν το γεγονός ότι το μπαλκόνι του είχε θέα στην πράσινη πλατεία Εξαρχείων και φως, πολύ φως. 

Ήταν, μπορώ να πω, έρωτας με την πρώτη ματιά. Μία που το είδα και μία που συμφώνησα να το νοικιάσω. Είναι η τρίτη μου άνοιξη εδώ και ήδη από τη στιγμή που ο καιρός άνοιξε, η θερμοκρασία ανέβηκε και ο ήλιος έλαμψε, με φανταζόμουν να κάθομαι στο μπαλκόνι μου και να λιάζομαι, να διαβάζω τα βιβλία μου, να βλέπω τον ουρανό και να πίνω τους χυμούς μου.
Και όπως κάθε άνοιξη/καλοκαίρι ανανεώνεις λίγο τα μαλλιά, λίγο τα ρούχα, σε αυτό το κλίμα κινείσαι και όσο αφορά στους εξωτερικούς χώρου του σπιτιού. Τουλάχιστον εγώ έτσι σκέφτομαι. Πιστή σε αυτή την παράδοση μου, ξύπνησα ένα πρωί και είπα “σήμερα θα φτιάξω το μπαλκόνι”. Το concept ήταν να του δώσω λίγο χρώμα και έναν αέρα κάπως τροπικό. Ήθελα να μπορώ να κάθομαι εκεί να κοιτάω τον χωρίς ούτε ένα συννεφάκι ουρανό και να μεταφέρομαι νοερά σε μέρη εξωτικά.
Ντύθηκα και κατέβηκα στο ΔΙΑΦΑΝΟ, όπου βρίσκεται μέσα στο Notos Home στην πλατεία Κοτζιά. Υπάρχουν και άλλα καταστήματα ΔΙΑΦΑΝΟ στην Αθήνα, αλλά εμένα με βολεύει αυτό πάρα πολύ λόγω απόστασης. Ψέμματα δεν θα πω…βρήκα ότι ήθελα από διακοσμητικά, που παραπέμπουν σε καταστάσεις λίγο tropicana και λίγο bohο.

Και εννοείται πως το πρώτο αντικείμενο που ερωτεύτηκα ήταν αυτός εδώ ο κάκτος, που ανοίγει και μπορείς να το χρησιμοποιείς και ως φοντανίερα για τους καλεσμένους (σίγουρα θα έκανα υπερήφανη την γιαγιά μου για τη χρήση φοντανιέρας).

Ομολογώ πως έκατσα αρκετή ώρα στο πράσινο section του καταστήματος, καθότι έχω μία αδυναμία σε αυτό το χρώμα, αλλά και στο section με τα πορτοκαλί και floral patterns. Εκεί ανακάλυψα και έναν φανταστικό παπαγάλο διακοσμητικό, που εννοείται μπήκε στο καλάθι μου.

Δεν θα μπορούσα να μην κοιτάξω γλάστρες, αλλά και κασπώ, διότι ο επόμενος στόχος είναι να γεμίσω με φυτά το μπαλκόνι μου.

Το καλάθι μου γέμισε με πράγματα και περιχαρής για τις αγορές μου γύρισα στο σπίτι μου για να τα βάλω και να τα στήσω. Παρεπιπτόντως, αντί για τα κλασσικά μαξιλάρια για τα ξύλινα έπιπλα βεράντας, προτίμησα να πάρω μαξιλαράκια διακοσμητικά, που δίνουν έναν πιο χαλαρό αέρα.

Το μικρό μου μπαλκόνι με μόλις 150 ευρώ απέκτησε χρώμα. Φώναζε χαρά και εγώ μαζί βεβαίως-βεβαίως. Έβαλα στο τέλειο βάζο, που πήρα, τα αγαπημένα μου λουλούδια, τα οποία κάθε Σάββατο αγοράζω από τη λαϊκή της Καλλιδρομίου.

Κρέμασα και το κρεμαστό γκλιν-γκλον για να διώχνω μακριά την αρνητική ενέργεια και μέσα στο πλεκτό καλάθι έβαλα όλα τα βαζάκια και τα πινέλα (καθότι είμαστε και καλλιτέχνες στο σπίτι) που είχα σκόρπια πάνω στο τραπέζι.

Επόμενος στόχος τα φυτά εξωτερικού χώρου. Περιμένω να μου πεις προτάσεις για το τι να πάρω. Μικρή υποσημείωση: το μπαλκόνι μου λούζεται από ήλιο από το μεσημέρι και μετά.
πηγη: ladypapaya.com
Let's block ads! (Why?)
Πώς ανανέωσα το μπαλκόνι μου με μόλις 150 ευρώ Πώς ανανέωσα το μπαλκόνι μου με μόλις 150 ευρώ Reviewed by olablogs on 13:52 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.