Έφηβη ερωτεύτηκε κούκλα «ζόμπι» και το Σεπτέμβρη ετοιμάζεται να την παντρευτεί

Μία έφηβη αποκάλυψε ότι θέλει να «παντρευτεί» μια κούκλα ζόμπι, με την οποία έχει μια «φυσιολογική» και «όμορφη» σχέση.

Η Felicity Kadlec, από τη Μασαχουσέτη, ισχυρίζεται ότι είναι σε σχέση με την κούκλα Kelly για τρία χρόνια, από τότε που της δόθηκε ως δώρο όταν ήταν μόλις 13 ετών.

Περιγράφει πώς έχει μια «πραγματική σχέση» με την Kelly – και μάλιστα έκανε το όνομα της κούκλας τατουάζ πάνω στο χέρι της.

Felicity Kadlec, from Massachusetts, claims she's set to marry a zombie doll named Kelly (pictured left) that she's fallen in love with. She was given the doll as a gift when she was just 13 and says they've been in a relationship for three years

Ωστόσο, η Felicity – η οποία λέει ότι είχε φίλους στο παρελθόν – αναγνώρισε ότι πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τη σχέση της με την κούκλα της.

Η Felicity είπε ότι της δόθηκε η κούκλα ως δώρο σε ηλικία 13 ετών, αλλά υποστήριξε ότι χρειάστηκαν τρία χρόνια για να “δέσει” η σχέση τους.

Felicity (pictured kissing the doll on the cheek) explained how she was given the doll, who she calls Kelly, aged 13 after seeing it on a creepy doll collection website. She described how she has developed a 'genuine connection' with the doll 

“Βρήκα την Kelly σε μια ανατριχιαστική ιστοσελίδα με συλλεκτικές κούκλες – ζόμπι και μου την έκαναν δώρο όταν ήμουν 13,” είπε.

“Αλλά άρχισα να έχω συναισθήματα γι’ αυτήν όταν ήμουν 16 ετών, κάτι που συνεχώς προσπαθούσα να αρνηθώ.”

“Είχα φίλους στο παρελθόν και πάντα πίστευα ότι ερωτευόμουν – αλλά ποτέ δεν με έκαναν να αισθάνομαι όπως αισθάνομαι μαζί της.”

The teenager, who is based in Massachusetts, said it took three years for her romantic feelings towards Kelly (pictured above) to develop, and admitted others have struggled to understand their relationship 

“Έχουμε μια φυσιολογική σχέση που προχωρά κανονικά – και θα παντρευτούμε τον Σεπτέμβριο.”

Η Felicity είπε ότι δήλωσε στον εαυτό της ότι τα συναισθήματά της για την κούκλα ήταν «λάθος».

“Η σχέση μας ξεκίνησε από τότε που ήμουν 16 ετών, γιατί στην αρχή πίστευα ότι όλο αυτό ήταν ένα λάθος.”

“Όμως, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, συμβιβάστηκα με τα συναισθήματά μου και ξέρω ότι η αγάπη μου γι’ αυτήν δεν μπορεί να αλλάξει.”

Felicity (pictured left kissing the doll) described how she has a 'normal' and 'intimate' relationship with the zombie doll. However, she says her family and friends don't allow her to take Kelly out with them when going for dinner in restaurants 

“Έκανα τατουάζ το όνομά της στο χέρι μου την άνοιξη γιατί θα είναι πάντα μέρος της καρδιάς μου – και κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό.”

Προσέθεσε: “Είμαι δεμένη με την Kelly – τη χαϊδεύω και αισθάνομαι ασφαλής μαζί της. Έχουμε μία πολύ όμορφη σχέση.”

“Εγώ και η Kelly παντρευόμαστε τον Σεπτέμβριο, καθώς είναι ο μήνας των γενεθλίων μας και έχω αγοράσει ήδη τις βέρες μας.”

Felicity explained how none of the boyfriends she's had in the past have made her feel the way she does now with Kelly. She explained how the zombie doll (pictured left with Felicity) makes her feel 'safe' 

Ωστόσο, η Felicity είπε ότι πολλοί από τους φίλους και την οικογένειά της δεν στηρίζουν τη σχέση της με την Kelly.

“Παίρνω πολλές διαφορετικές απόψεις για τη σχέση μου με την Kelly.”

However, the teenager said she thought her feelings towards the doll were 'wrong' at first

“Ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι πρέπει να είμαι με έναν πραγματικό άνθρωπο, αλλά για μένα η Kelly είναι πραγματική.”

“Έχω δεχθεί κριτική ακόμη κι από τους φίλους και την οικογένειά μου – αν βγω μαζί τους, δεν με αφήνουν να πάρω μαζί μου την Kelly.”

Felicity has even had the name of the doll, Kelly, tattooed on her arm alongside a heart (pictured above), in tribute to their relationship. Felicity said she's going to marry the doll next month, and has already bought rings for the ceremony 

“Όταν πηγαίνουμε για φαγητό πρέπει πάντα να μένει μέσα στο αυτοκίνητο γιατί οι άνθρωποι θα την κοιτάζουν, κι έτσι, ποτέ δεν είχαμε τη δυνατότητα να βγούμε μαζί μπροστά σε κόσμο.”

“Όμως, ανεξάρτητα από το τι σκέφτονται οι άλλοι για τη σχέση μας, αυτή με κάνει ευτυχισμένη και την αγαπώ, αυτό έχει σημασία…”


Let's block ads! (Why?)


Έφηβη ερωτεύτηκε κούκλα «ζόμπι» και το Σεπτέμβρη ετοιμάζεται να την παντρευτεί Έφηβη ερωτεύτηκε κούκλα «ζόμπι» και το Σεπτέμβρη ετοιμάζεται να την παντρευτεί Reviewed by olablogs on 13:07 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.