Οι ευχές του Κυριάκου Μητσοτάκη για τα γενέθλια του γιου του

Τα 20 χρόνια του έκλεισε χθες, Τετάρτη, ο γιος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Κωνσταντίνος, και ο πρόεδρος της ΝΔ δεν έχασε την ευκαιρία να του στείλει και διαδικτυακές ευχές.

Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχήθηκε στον γιο του μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:

«Happy birthday αγόρι μου! Πέρασαν ήδη 20 χρόνια!!».

Let's block ads! (Why?)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.