Ας μας απαντήσουν οι αλληλέγγυοι, οι δήθεν ανθρωπιστές...


Αυτοί οι μπουρδολόγοι που χαρακτηρίζουν όσους δεν συμφωνούν με τις ιδεοληψίες τους και με τις εμμονές τους ως ρατσιστές και φασισταριά...! Λοιπόν, γιατί κύριοι;;;



ΠΗΓΗ

Let's block ads! (Why?)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.