Στο εξώδικό τους, οι 1.130 γονείς σημειώνουν ότι το δικαίωμα των παιδιών των προσφύγων στην εκπαίδευση όχι μόνο είναι απολύτως σεβαστό, αλλά αποτελεί εκτός των άλλων υποχρέωση του κράτους να το κάνει πράξη χωρίς τη συμμετοχή των Μ.Κ.Ο.
«Εμείς, οι κάτοικοι των νησιών αυτών, είμαστε εκείνοι που έχουμε επωμιστεί σχεδόν όλο το βάρος αυτής της κατάστασης, κάτι που δεν φαίνεται όμως να θέλουν να κατανοήσουν, σε πρακτικό τουλάχιστον επίπεδο, οι ιθύνοντες. Είναι όμως ο σχεδιασμός του υπουργείου σωστά μελετημένος σε όλες τις παραμέτρους του και τέτοιος που να λειτουργήσει το εγχείρημα υπέρ όλων των παιδιών;» διερωτώνται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου