Διαστρικοί πολιτισμοί και η προσέγγιση της επιστήμης!Έχει αποικηθεί η Γη;


Διαστρικοί πολιτισμοί και η προσέγγιση της επιστήμης!Έχει αποικηθεί η Γη;

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΙΚΗΣΕΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΡΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!ΜΠΟΡΕΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΗ ΓΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ , ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ;

https://youtu.be/bGVcl33GoZs?t=72

Let's block ads! (Why?)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.