Aγαπημένο μου ημερολόγιο γεια σου!


Aγαπημένο μου ημερολόγιο γεια σου.

Σήμερα είμαι λίγο μελαγχολικός και νιώθω μια αδιαθεσία στο στομάχι. Σκέφτομαι ότι μπορεί να κρύωσα γιατί μετά τα 165 μελομακάρονα που έφαγα, βγήκα για περπάτημα (πρέπει να διατηρώ και την σιλουέτα μου).
Όμως η μελαγχολία μου δεν οφείλεται ούτε στα μελομακάρονα ούτε στο κρύωμα. Τον απείλησα για χιλιοστή φορά ότι θα τον εγκαταλείψω και αυτή την φορά το κόλπο δεν έπιασε. Αναρωτιέμαι τι να κάνω; Αν τον εγκαταλείψω και έχει τελικά βρει εναλλακτική, τι θα απογίνω;
Θα σου γράψω πάλι αύριο. Προς το παρόν πάω στο twitter να κάνω κορδελλάκια.

Καλό βράδυ.

Σημείωση: Η φωτογραφία είναι τυχαία. Την βρήκα απλά στο διαδίκτυο. Μην σας μπαίνουν ιδέες!


Γιώτα Χ.

Let's block ads! (Why?)


Aγαπημένο μου ημερολόγιο γεια σου! Aγαπημένο μου ημερολόγιο γεια σου! Reviewed by olablogs on 19:37 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.