Αμαξοστοιχίες που κινούνται με υδρογόνο θα κυκλοφορήσουν στους βρετανικούς σιδηρόδρομους το 2022. Ήδη στη Γερμανία τρένα που κινούνται με υδρογόνο εξυπηρετούν τους πολίτες.
Η πολυεθνική γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων Alstom και η εταιρεία εκμετάλλευσης του τροχαίου υλικού του Ηνωμένου Βασιλείου (ROSCO) Eversholt Rail Group παρουσίασαν σήμερα το σχεδιασμό ενός νέου συρμού κυψελών καυσίμου υδρογόνου για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
«Η τεχνολογία υδρογόνου είναι μια συναρπαστική καινοτομία που έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τον σιδηρόδρομο μας, καθιστώντας τις μεταφορές καθαρότερες και πιο πράσινες, μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις εκπομπές CO2. Συνεργαζόμαστε με τη βιομηχανία για να διαπιστώσουμε πώς οι αμαξοστοιχίες υδρογόνου μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες σε διαδρομές που δεν εξυπηρετούνται από το ηλεκτρικό δίκτυο», δήλωσε ο Andrew Jones, Βρετανός υπουργός σιδηροδρόμων.
Μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου λειτουργεί με τη μετατροπή του υδρογόνου σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα. Το παράγωγο από αυτή τη διαδικασία είναι καθαρό, πόσιμο, νερό, καθιστώντας την εντελώς μη ρυπογόνο πηγή ενέργειας για αυτοκίνητα, τρένα και άλλα οχήματα.
Άλλα πλεονεκτήματα σε σχέση με την τεχνολογία μπαταριών περιλαμβάνουν την ταχύτητα με την οποία ένα όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να «επαναφορτιστεί» – μερικά λεπτά (περίπου το ίδιο με ένα βενζινοκίνητο)- σε σύγκριση με αρκετές ώρες για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα.
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου