Αυτή είναι η νέα ταυτότητα των Σκοπιανών και αφορά τους Αλβανούς!
Των Σλάβων θα γράφει MAKEDONSKI
MKD που σημαίνει σκέτο Μακεδονια
KAI OXI
NMKD
δηλ Βόρεια Μακεδονια!!
Τι;;; Δεν το πιστεύεις; Δες το στο επίσημο link https://republika.mk/…/kako-kje-izgledaat-lichnite-karti-z…/
Πηγή: Ομοσπονδία Πατριωτικών και Ορθόδοξων Σωματείων




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου