καιρος καλος κρυο αρκετο και ενα μακρινο απρογραματιστο ψαρεμα ηταν καλο αν και τα ψαρια τρωγανε μονο σε δολωμα,ευχαριστω ολους τους φιλους που συνεχιζεται και παρακολουθειτε το καναλι μας,την καλημερα μου,,
Αυτό το κανάλι είναι αφιερωμένο στη θάλασσα και στο ψάρεμα! Ελπίζω να το απολαύσετε οσο και 'γω.. --------------------------------------------------------------------------------------- This youtube channel is dedicated to fishing ! I hope you enjoy it as much as i do..



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου