Ερευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος διαβήτη κύησης για τις εγκύους που γεννούν με εξωσωματική

[unable to retrieve full-text content]

Οι γυναίκες που γεννούν μετά από υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, όπως η εξωσωματική γονιμοποίηση, κινδυνεύουν περισσότερο να εμφανίσουν διαβήτη κύησης σε σχέση με όσες έχουν συλλάβει παιδί με φυσιολογικό τρόπο, σύμφωνα με μία νέα ελληνική επιστημονική έρευνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.