Ερευνα-σοκ: Δύο γυναίκες την ημέρα πεθαίνουν από έμφραγμα γιατί οι γιατροί το θεωρούν «ανδρική ασθένεια»

[unable to retrieve full-text content]

Δύο γυναίκες πεθαίνουν την ημέρα από έμφραγμα εξαιτίας του ότι οι άνδρες λαμβάνουν καλύτερη ιατρική φροντίδα, όπως προειδοποιούν ειδικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.