Ποταμόπλοιο του… 1919, που αγόρασε ιδιοκτήτης νυχτερινών κέντρων, και έβαλε επάνω τραγουδίστριες να κάνουν “show”… είναι βουλιαγμένο χρόνια στον ιερό Τύμβο Σαλαμίνας… Εκεί ακριβώς δηλαδή που δόθηκε η ναυμαχία, που έσωσε την Ευρώπη από την επέλαση των βαρβάρων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.