
Αυτό είναι ένα αντισηπτικό υγρό σαν αυτά που πουλούν στο εμπόριο. Την καταστροφή των βακτηριδίων και των μυκήτων την κάνουν εξίσου και τα 3 συστατικά μας. Το αιθέριο έλαιο το βάζουμε και για να δώσουμε άρωμα.
Αν βάλουμε αιθέρια έλαια όπως μέντα, πορτοκαλί κ.τ.λ. βάζουμε 6 σταγόνες, αυτά όμως μας δίνουν απλά το άρωμα τους.
Εμείς θα βάλουμε αιθέριο έλαιο θυμαριού ή κανέλλας που έχουν αντισηπτικές ιδιότητες. Από αυτά όμως επειδή είναι δυνατά και μπορεί να ερεθίσουν το δέρμα θα βάλουμε μια με δυο σταγόνες
ΠΗΓΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου