Εθνοφύλακας στον Έβρο ΤΩΡΑ. «Έχω να κοιμηθώ δυο ημέρες αλλά δεν αφήνω τη θέση μου»


Κυριακή της Αποκριάς 2020. Χτυπάει το τηλέφωνο. Ο Δ....... Ζ....... στην γραμμή.

 Μου λέει:

“Χορταίνω ΟΜΟΨΥΧΙΑ. Νιώθω ότι ζω στιγμές του έπους του 1940. Έχω να κοιμηθώ δυο ημέρες αλλά δεν αφήνω …

fryktwria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.