Μπορει να πας με ενα δολωμα και να παρεις ψαρι αλλα μπορει να πας με αρκετα δολωματα και να δυσκολευτεις,αλλα το ψαρι που μας εδωσε η θαλλασα αξιζε ,την καλημερα μας πιστευω οτι θα ευχαριστηθειτε το βιντεακι μας ,,
Αυτό το κανάλι είναι αφιερωμένο στη θάλασσα και στο ψάρεμα! Ελπίζω να το απολαύσετε οσο και 'γω.. --------------------------------------------------------------------------------------- This youtube channel is dedicated to fishing ! I hope you enjoy it as much as i do..



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου