Κάθε μέρα ...


Γράφει η Μαρία Σκαμπαρδώνη

Κάθε μέρα ξυπνάω με την πίστη πως κάτι υπέροχο, κάτι μοναδικό θα αγκαλιάσει τη ζωή μου.

Κάθε μέρα ονειρεύομαι το καλύτερο και προετοιμάζομαι ακόμα και για αυτό, το χειρότερο. Ελπίζω πως το «όχι» θα γίνει «ναι», πως μέσα από τη θολούρα και τη σκοτεινιά θα αναβλύσει φως και ελπίδα.

Κάθε μέρα πιστεύω πως θα γνωρίσω τους καλύτερους ανθρώπους, πως θα διαβάσω τα καλύτερα βιβλία και πως θα φτιάξω την καλύτερη ζεστή σοκολάτα που έχω φτιάξει ποτέ.

Κάθε μέρα προσδοκώ πως θα μου ανοίξει ένα παράθυρο όταν βλέπω πως όλες οι πόρτες είναι κλειστές.

Κάθε μέρα ξυπνάω με την πίστη πως υπάρχει κάτι όμορφο που ακόμα δεν έχω ανακαλύψει, κάτι καλύτερο από αυτό που έχει ονειρευτεί, κάτι πιο σημαντικό από αυτό που βιώνω σήμερα.

Κάθε μέρα ελπίζω πως θα λάβω το μήνυμα που περιμένω, πως θα αποκτήσω αυτό που επιθυμώ παρά τις όποιες δύσκολες συνθήκες.

Κάθε μέρα βλέπω έναν ήλιο μέσα στη βροχή, λίγα χορταράκια μέσα σε κάτι απόκρημνους βράχους, λίγη στεριά σε κάθε αδιέξοδο.

Κάθε μέρα βλέπω το χαμόγελο μέσα στα νεύρα σου, την αγάπη σου μέσα στο απόμακρο ύφος σου.

Κάθε μέρα διακρίνω τις αχτίδες του φωτός μέσα στα κλειστά παντζούρια, την αθωότητα σε εκείνα τα μικρά παιδιά που παίζουν.

Κάθε μέρα ελπίζω πως αυτή είναι η καλύτερα μέρα που θα ζήσω μέχρι το τέλος της ζωής μου..

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν:

Let's block ads! (Why?)

TheSecretRealTruth
Κάθε μέρα ... Κάθε μέρα ... Reviewed by Unknown on 14:23 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.