Ο ΚΟΡΑΝΙ-ο-ιός ξαναχτυπά! Τώρα βάζουν Σκόπια και Αλβανία στην ΕΕ!




Ο ΚΟΡΑΝΙ-ο-ιός ξαναχτυπά! Τώρα βάζουν Σκόπια και Αλβανία στην ΕΕ!
Σαν πολύ δεν τους βολεύει αυτός ο ΚΟΡΑΝΙ-ο-ιός... όσο εμείς #MenoumeSpiti ;


Ο ΚΟΡΑΝΙ-ο-ιός ξαναχτυπά! Τώρα βάζουν Σκόπια και Αλβανία στην ΕΕ! Σαν πολύ δεν τους βολεύει αυτός ο ΚΟΡΑΝΙ-ο-ιός... όσο εμείς #MenoumeSpiti ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.