Οι επιστήμονες και οι φορείς της υγείας συνιστούν την κοινωνική αποστασιοποίηση και τονίζουν τη σημασία της για την υγεία των ανθρώπων.
Ακολουθώντας αυτήν την αρχή και αρκετές διάσημες εταιρίες, θέλοντας να δώσουν το δικό τους μήνυμα για το ρόλο της κοινωνικής αποστασιοποίησης, αποφάσισαν να αλλάξουν προσωρινά τα διάσημα λογότυπά τους, δίνοντας τους την… απαιτούμενη απόσταση.
Πέντε μεγάλες παγκοσμίως εταιρίες, ανάμεσά τους η Volkswagen και η Mcdonald’s έδωσαν το δικό τους μήνυμα μέσα από τα λογότυπά τους.
Audi
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
Volkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Chiquita
Mcdonald’s
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου