Ανά τρία δευτερόλεπτα άλλαζε χρώμα - Όταν ο Μιχάλης Πρωτογεράκης είδε UFO πάνω από τη Λαρνιώτισσα! -

 

Έκανα την βάρδια μου, Τρίτη 19 Ιουλίου 2005, ήμουν Πυρασφάλεια στην Λαρνιώτισσα και καθόμουν στα σκαλοπάτια πού ανεβαίνεις για τον Σταυρό.  Βράδυ, ώρα 9 πάρα δέκα και βλέπω ένα φως στην μεριά Φιλαρούδια πάνω από το βουνό να κινείται αργά και σταθερά.

Το φως ήταν μπλε,  έντονο χρώμα, μετά γίνονταν κόκκινο, πάλι έντονο, ανά τρία δευτερόλεπτα άλλαζε χρώμα για μία στιγμή σταμάτησε με την ευθεία πού ήμουν σηκώθηκα και το παρακολούθουσα με μία ξαφνική κίνηση βρέθηκε απέναντι στην Ρόδο. Με τρομερή ταχύτητα! Μου φάνηκε πολύ περίεργο η απίστευτη ταχύτητα.

Το είδα να επανέρχεται σταμάτησε με την ευθεία πού ήμουν σηκώθηκα και το έγραψα στο ημερολόγιο μου.  9,30 ακριβώς. Αποχώρησα, όσο ναναι φοβήθηκα λίγο! Καβάλησα την μηχανή μου και έγινα καπνός. δει και Στα Πηγάδια πολλά άτομα μου είπαν ότι είδα κάτι και τότε το έγραψαν στην τοπική εφημερίδα.

Έδωσα κατάθεση και έψαξα στο διαδίκτυο, βρήκα λοιπόν χάρτη με την υποθετική εναέρια διαδρομή UFO, που δείχνει πως πιθανόν να κινούνται. Ακόμη διάβασα ότι τα κυνηγούν οι Αμερικανοί και Κινέζοι και δεν μπορούν να τα εντοπίσουν από εκεί φτιάξανε τον χάρτη με διαδρομή ΑΤΙΑ. Εγώ όσο ναναι φοβήθηκα λίγο γιατί ήμουν μόνος μου και δεν ξέρω τι μπορούσε να γίνει γιατί ακούω για πολλές εξαφανίσεις ανθρώπων και έχω δει και αλλά διαφορά περίεργα πράγματα στο νησί μας.

Μια άλλη φορά, ήμουν σε περιπολία, μια βραδιά μεσάνυχτα στις Στεες, με έναν φίλο είδαμε μεγάλο φως σε στρόγγυλο σχήμα που έκανε κύκλους από πάνω μας. Όπως είπα δεν ήμουν μόνος, ο άνθρωπος που ήταν μαζί μου όταν το είδε έτρεξε και μπήκε σε έναν στάβλο δε θυμάμαι την ημέρα και την ημερομηνία.

karpathiakanea

Ανά τρία δευτερόλεπτα άλλαζε χρώμα - Όταν ο Μιχάλης Πρωτογεράκης είδε UFO πάνω από τη Λαρνιώτισσα! - Ανά τρία δευτερόλεπτα άλλαζε χρώμα - Όταν ο Μιχάλης Πρωτογεράκης είδε UFO πάνω από τη Λαρνιώτισσα! - Reviewed by olablogs on 23:27 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.