Λάρισα: Άνδρας ταμπουρώθηκε στην επιχείρησή του μετά από άγριο έγκλημα, σε εξέλιξη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ.

 

Άγριο φονικό εκτυλίχθηκε νωρίς το πρωί της Κυριακής (9/2) στο χωριό Γόννοι του Δήμου Τεμπών, στη Λάρισα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της τοπικής ιστοσελίδας onlarissa.gr άνδρας ηλικίας 60 ετών φέρεται να σκότωσε -άγνωστο μέχρι στιγμής με ποιόν τρόπο- δύο άτομα, στην επιχείρηση (ξυλουργείο) που διατηρεί. Τα δύο θύματα φέρεται να είναι Ρομά τα οποία είχαν πάει για κάποια δουλειά που είχαν με τον ιδιοκτήτη.

Ακολούθως ο φερόμενος ως δράστης παραμένει ταμπουρωμένος μέσα στο κατάστημά του, ενώ ήδη στο σημείο έχουν σπεύσει ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ αναμένονται και δυνάμεις των ΕΚΑΜ από τη Θεσσαλονίκη 

iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.