Για ποιο λόγο δεν λειτουργούν τα DM στο twitter Х του Elon Musk

Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες του Х (twitter) με τα προσωπικά μηνύματα DM.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία αυτό συμβαίνει λόγω της μετάβασης σε μια νέα υπηρεσία, το “XChat” που θα αντικαταστήσει τα DM, προσφέροντας κρυπτογράφηση και δυνατότητα αποστολής αρχείων.

Ομως η μετάβαση προκαλεί δυσλειτουργίες, όπως μη φόρτωση μηνυμάτων αν και δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση.

Η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί σύντομα.

Adblock test (Why?)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.