
Ένα βίντεο από τον θάλαμο στον οποίο νοσηλεύτηκε στην Ψυχιατρική Κλινική Δρομοκαϊτειο ανέβασε ο Γιώργος Μαζωνάκης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, λίγη ώρα αφότου έλαβε εξιτήριο.
Ο τραγουδιστής καταγράφει το δωμάτιο, τη θέα από το παράθυρο και προσωπικά του αντικείμενα. «15 Αυγούστου… Δοκιμασίες, τα δώρα του Θεού. Αμήν και να μην. Εξιτήριο σήμερα. Μα ζω ακόμα. Συνεχίζεται…» γράφει στην ανάρτησή του ο Γ. Μαζωνάκης.
Μάλιστα στον τοίχο του θαλάμου υπάρχει γραμμένη η φράση: «Ήμουν εδώ μαζί με το κακό, αλλά το καλό επικρατεί».



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου