
Η ιστορία της αποικίας της Νέας Υόρκης
Η αποικία της Νέας Υόρκης ιδρύθηκε το 1830 ως «νέα φάρμα των φτωχών του Richmond County». Αρχικά δημιουργήθηκε για να προσφέρει στέγη και εργασία σε ευάλωτα άτομα, ενώ αργότερα περιλάμβανε και νοσοκομείο για χολέρα και στέγαση για τους ψυχικά πάσχοντες.

Η άνοδος και η πτώση
Η αποικία άνθισε στις αρχές του 20ού αιώνα, φιλοξενώντας έως και 1.700 άτομα τη δεκαετία του 1940. Ωστόσο, με την εισαγωγή της κοινωνικής ασφάλισης, πολλοί κάτοικοι την εγκατέλειψαν. Το 1975, εγκαταλείφθηκε οριστικά.

Σκοτεινές ιστορίες και θρύλοι
Η αποικία συνδέεται με τον θρύλο του Cropsey, ενός τρομακτικού τοπικού μπαμπούλα. Επίσης, ο δολοφόνος Andre Rand δραστηριοποιούνταν στην περιοχή, ενώ αναφέρονται και εξαφανίσεις παιδιών.

Τα ερείπια σήμερα
Παρά την ιστορική της σημασία, η αποικία παραμένει εγκαταλελειμμένη. Οι προσπάθειες ανάπτυξης της περιοχής απέτυχαν, αφήνοντας τα ερειπωμένα κτίρια στην τύχη τους.

Η αποικία αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εγκαταλελειμμένα μέρη της Νέας Υόρκης, προσελκύοντας τους τολμηρούς που θέλουν να εξερευνήσουν τα ερείπιά της.
Η πρόκληση του αγνώστου
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε τι πραγματικά κρύβουν τα ερείπια της αποικίας; Ή μήπως θα αποφύγετε την πιθανή συνάντηση με τον Cropsey;
Πηγές:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου