
Η άγνωστη ιστορία της St. Thomas
Η μικρή πόλη St. Thomas στη Νεβάδα ιδρύθηκε το 1865 από Μορμόνους που δεν ήταν σίγουροι αν η τοποθεσία ανήκε στη Γιούτα ή την Αριζόνα. Όταν τελικά καθορίστηκαν τα όρια, η πόλη βρέθηκε στη Νεβάδα, γεγονός που οδήγησε σχεδόν όλους τους κατοίκους να εγκαταλείψουν την περιοχή λόγω των φόρων της Νεβάδα.

Η δεύτερη ζωή της πόλης
Η St. Thomas γνώρισε μια νέα άνθιση μέχρι τη δεκαετία του 1930, όταν η κατασκευή του φράγματος Boulder (τώρα γνωστό ως φράγμα Hoover) την έθαψε κάτω από τη νέα λίμνη Mead. Ωστόσο, λόγω των περιοδικών ξηρασιών, η πόλη αναδύεται συχνά από τη λίμνη, εκθέτοντας τα θεμέλια των παλιών κτιρίων της, όπως την παγωταρία και το σχολείο.
Τουριστικό αξιοθέατο
Από το 1972 έως το 2002, η St. Thomas παρέμεινε κάτω από το νερό, αλλά από τότε τα απομεινάρια της πόλης έχουν αναδυθεί και προσελκύουν τουρίστες που ενδιαφέρονται να δουν την πόλη-φάντασμα που συνεχώς αναδύεται.
Πηγές:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου