Στην ΝΔ Βορίδης και Γεωργιάδης!!!


ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
Οι δύο βουλευτές του ΛΑΟΣ, θεωρούνται πλεόν βουλευτές της ΝΔ.. 
Σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, οι δύο μνημονιακοί υπουργοί, αλλάζουν στρατόπεδο και...


πάνε προς Συγγρού.. Αναμενόμενο!


http://www.trelokouneli.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.