ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ Οι δύο βουλευτές του ΛΑΟΣ, θεωρούνται πλεόν βουλευτές της ΝΔ.. Σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, οι δύο μνημονιακοί υπουργοί, αλλάζουν στρατόπεδο και... πάνε προς Συγγρού.. Αναμενόμενο! http://www.trelokouneli.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου