Αν και εχουμε ο χειμώνας και θα έπρεπε να δείχνουμε θερμάστρες, είναι... μια καλή ιδέα να προμηθευτείτε από τώρα τους ανεμιστήρες οροφής για το καλοκαίρι μιας και σε μερικούς μήνες θα έχουν ανέβει οι τιμές τους.




http://siteseeing.gr
http://a-pistefto.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου