Video: Η απάντηση σε.... όσους αυτοκτόνησαν ή σκέφτονται την αυτοκτονία.

Μπράβο σε αυτό το παιδιά που μας θύμισε πόσο εγωιστές είμαστε....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.