Μοντέλο ετών 82: η Carmen Dell' Orefice αποκαλύπτει τα μυστικά της ομορφιάς της




Πώς κρατήθηκε 70 χρόνια στην κορυφή.


Θα μπορούσε να είναι η γιαγιά της φίλης μας ή η συμπαθής γειτόνισσα από το απέναντι διαμέρισμα. Αντί για αυτό, η Carmen Dell'Orefice είναι ένα τοπ μόντελ με καριέρα που μετράει 70 χρόνια και συνεχίζει.


Το διάσημο κορίτσι ανακαλύφθηκε τυχαία στα 13 της από τη γυναίκα ενός φωτογράφου, λίγο αργότερα πόζαρε για το Salvador Dali και μέχρι τα είκοσι είχε ξεκινήσει μία λαμπρή καριέρα.


"Ποτέ δεν ήμουν μοντέλο εξωφύλλου, είχα ανδρόγυνη φιγούρα και μπορούσα να γίνω ό, τι ήθελε ο φωτογράφος. Όλοι με ρωτούν τι έχω κάνει για να διατηρηθώ νέα. Εκτός από μία πλαστική στη μύτη και κάποια ενθέματα υαλουρονικού που έχω τοποθετήσει, δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτα. Πριν από 50 χρόνια έκανα μία ειδική θεραπεία στο δέρμα όπου μου το έξυσαν και μου το άλλαξαν και από τότε προσέχω πάρα πολύ με την ενυδάτωσή μου", σχολιάζει στη συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα και μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό για την οξυδέρκεια και την αμεσότητα με την οποία απαντάει.


ΠΗΓΗ
Μοντέλο ετών 82: η Carmen Dell' Orefice αποκαλύπτει τα μυστικά της ομορφιάς της Μοντέλο ετών 82: η Carmen Dell' Orefice αποκαλύπτει τα μυστικά της ομορφιάς της  Reviewed by Unknown on 03:30 Rating: 5
Από το Blogger.