«Δεν θα με ενοχλούσε αν η κόρη μου ερωτευόταν μια κοπέλα»



Έλληνας ηθοποιός εξομολογείται…
«Ναι, στο παρελθόν έχω δοκιμάσει διάφορα πράγματα, αλλά χωρίς να πέσω στη λούμπα των ναρκωτικών. Σήμερα θα απέτρεπα κάθε πιτσιρικά από το να τα δοκιμάσει. Αν θέλει να την «ακούσει» καλύτερα να κάνει yoga ή bungee jumping ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων!», λέει ο Γιάννης Στάνκογλου στο περιοδικό You και τον Οδυσσέα Μητσόπουλο.



Ο ηθοποιός τονίζει: «Νομίζω ότι οι περισσότεροι φίλοι μου είναι gay παρά straight και το θεωρώ λίγο αστείο το 2013 να μιλάμε ακόμα για σeξουαλικό προσανατολισμό. Δεν θα με ενοχλούσε επίσης αν μελλοντικά η κόρη μου ερωτευόταν μια κοπέλα. Είμαι πολύ ανοιχτός σε τέτοια θέματα. Μου έχει συμβεί να με φλερτάρει ένας gay. Το αντιμετώπισα σαν το φλερτ από γυναίκα. Το απέρριψα ευγενικά και έφυγα. Σιγά το πράγμα σε τελική ανάλυση».

πηγή
«Δεν θα με ενοχλούσε αν η κόρη μου ερωτευόταν μια κοπέλα» «Δεν θα με ενοχλούσε αν η κόρη μου ερωτευόταν μια κοπέλα» Reviewed by Unknown on 13:30 Rating: 5
Από το Blogger.