ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ… Ενας ήρωας δεν χωρεσε στα καναλια σας


Ενας καταδρομέας, ένας ήρωας της Κύπρου.. ο Θανάσης Ζαφειρίου ο μοναδικός επιζών από το νοράτλας που καταρρίφθηκε το 1974, έφυγε από την την ζωή.Τα κανάλια.. δεν βρήκαν ένα λεπτο να αφιερώσουν για αυτο τον ΑΞΙΟ Ελληνα, ενα πραγματικό κομάντο που πήγε να υπερασπίσει τα ΙΕΡΑ και τα όσια του Εθνους.
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΑΣ.. ΤΑ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΑΣ.
apeviose-o-katadromeas-thanasis-zafeiriou-pou-vriskotan-sto-noratlas
Ο καταδρομέας Θανάσης Ζαφειρίου (στη φωτογραφία παρακάτω, καταθέτει λίγα λουλούδια στο μνημείο των πεσόντων της Κύπρου, ως ελάχιστο φόρο τιμής στους 32 συναδέλφους του που σκοτώθηκαν όταν συνετρίβη το αεροσκάφος που τους μετέφερε στη Μεγαλόνησο) θυμάται:
«Οι χειριστές ήταν νεκροί και το αεροπλάνο ακυβέρνητο δεχόταν πυρά. Είχαν πάρει φωτιά τα κασόνια με τις χειροβομβίδες δίπλα μου και ένιωθα να καίγομαι. Κοίταξα για αλεξίπτωτο, αλλά δεν βρήκα πουθενά. Άνοιξα την πόρτα του αεροσκάφους και πήδηξα στο κενό».
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, το ελληνικό πολεμικό αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο 20χρονος τότε ΛΟΚατζής Θανάσης Ζαφειρίου κατέπεσε και τυλίχτηκε στις φλόγες, παρασύροντας στον θάνατο όλους τους υπόλοιπους επιβάτες- 32 στρατιώτες και πλήρωμα.
«Οι γονείς μου έκαναν κηδεία και τα εννιάμερα, ενώ ήμουν ζωντανός. Από το σοκ ο πατέρας μου υπέστη καρδιακή προσβολή και μερικούς μήνες μετά πέθανε», αναφέρει ο Καταδρομέας Ζαφειρίου, που βρέθηκε 24 ώρες μετά το σωτήριο άλμα του βαριά τραυματισμένος σε ένα χωράφι δίπλα από το αεροδρόμιο της Λευκωσίας, τον Ιούλιο του 1974.
Ειδικοί εμπειρογνώμονες υπολόγισαν- με βάση το σημείο συντριβής του πολεμικού αεροπλάνου και το σημείο όπου βρέθηκε ο τότε 20χρονος ΛΟΚατζής- ότι η πτώση του έγινε από ύψος τουλάχιστον 75 μέτρων. Ο Θανάσης Ζαφειρίου επέζησε από θαύμα.
«Δεν θυμάμαι τίποτα από τον εντοπισμό μου. Θυμάμαι καθαρά πως έπεφτα σαν μολύβι στο χώμα. Για 7 μήνες δεν είχα τις αισθήσεις μου και δεν θυμάμαι παρά ελάχιστα από τη νοσηλεία μου στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο 401.
Hellas-now.com
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ… Ενας ήρωας δεν χωρεσε στα καναλια σας ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ… Ενας ήρωας δεν χωρεσε στα καναλια σας Reviewed by Unknown on 16:56 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.